سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

برای برگزاری هرچه بهتر یک کنفرانس، بررسی نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس میتواند بسیار کمک کننده باشد. در این خصوص چند مورد از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس را در سطح جهانی مورد بررسی قرار دادیم که با کمک و الهام از آنها بتوانیم سایتی موفق داشته باشیم.

بررسی نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس

این سایت یکی از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس در دنیا میباشد. این سایت در زمینه برگزاری کنفرانس های مربوط به طراحی های بدون ایراد فعالیت میکند و از تمام طراحان در این زمینه دعوت به عمل می آورد که در این کنفرانس شرکت کنند. این کنفرانس در 3 روز برگزار میشود و هر روز بر روی یک موضوع خاص متمرکز میشود. طراحی سایت این کنفرانس با استفاده از رنگ های زیبا و مکمل جلوه چشمگیری به سایت بخشیده است. بیان مأموریت این کنفرانس در قسمت میانی سایت و توضیح مراحل و روزهای برگزاری، معرفی طراحانی که در این کنفرانس شرکت میکنند در این سایت به خوبی نمایش داده شده است.

یکی دیگر از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس، این سایت میباشد. استفاده از رنگبندی خیره کننده در طراحی سایت این کنفرانس جزو یکی از عوامل موفقیت آن در بین دیگر سایت ها گردیده است. منوی دسته بندی شده و صفحه اول خلوت این سایت زیبایی خاصی به این سایت بخشیده است.

مدت زمان برگزاری این کنفرانس 4روز میباشد که متخصصان از تمام جهان در آن حضور میابند و راجع به مسائل مختلف صنعت مشاوره و راهنمایی میدهند. رنگبندی در این سایت بطرز زیبایی زعایت شده است و همچنین عدم شلوغ بودن صفحه اول باعث میشود کاربر دچار سردرگمی نشودو بتواند از مطالب سایت بهره مند شود.

این سایت برگزاری یکی از بزرگترین کنفرانس های جهانی در زمینه رشد و مهارت های عملی را بر عهده دارد. طراحی ساده و منحصر بفرد این سایت، آن را به یکی از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس تبدیل کرده است. رنگبندی و منوی آسان و ساده آن باعث شده هر کاربری در سایت احساس راحتی بکند و به اهداف خود برسد.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت کنفرانس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی