سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت Market Place موضوعی بسیار مهم می باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. Market Place ها گونه ای از فروشگاه های اینترنتی هستند که شرایطی برای کاربران در فضای مجازی فراهم می نمایند که بتوانند کالای مورد نیاز خود را از طریق تأمین کنندگان مختلف و از مجاری متفاوتی تأمین نمایند. طراحی سایت Market Place با توجه به رشد روز افزون داد و ستد های اینترنتی، امری بسیار مهم می باشد چرا که توجه به چگونگی طراحی سایت Market Place می تواند فوائدی را برای تأمین کنندگان کالاهای Market Place و همچنین برای مشتریان به ارمغان آورد که در ادامه به برخی ازآنها اشاره          می نماییم.

فوائد طراحی سایت Market Place برای مشتریان

  • امکان انتخاب کالا بدون صرف وقت و انرژی: یکی از مزایای طراحی سایت Market Place برای مشتریان، امکان صرفه جویی در وقت و انرژی است زیرا با بهره جستن از طراحی سایت در این حوزه، دیگر مشتریان نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها و صرف وقت، انرژی و هزینه برای رفت و آمد نخواهند داشت.
  • امکان مقایسه یک کالای واحد از چند برند متفاوت: با استفاده از طراحی سایت Market Place این امکان برای مشتریان فراهم می گردد که بتوانند کالای مورد نظر خود را در برندهای متفاوت که از سوی تأمین کنندگان مختلف فراهم می گردد، جستجو نموده و پیش از خرید، مشخصات آنها را مقایسه نمایند.
  • امکان حصول شناخت از برندهای مختلف: از دیگر فوائدی که طراحی سایت Market Place برای مشتریان به ارمغان می آورد، این است که مشتریان نسبت به برندهای مختلف و محصولاتی که ارائه می نمایند، شناخت پیدا نموده و می توانند آگاهانه تر نسبت به انتخاب کالای خود مبادرت ورزند.

فوائد طراحی سایت Market Place برای تأمین کنندگان کالا

  • امکان جذب مشتری در نقاط دور و نزدیک: Market Place ها با بهره جستن از طراحی سایت، امکان جذب مشتری در اقصی نقاط کشور را داشته و مشتریان زیادی را از این طریق می توانند به فروشگاه خود جذب نمایند.
  • کاهش یافتن هزینه های بازاریابی: طراحی سایت برای Market Place ها این امکان را فراهم می آورد که از پرداخت هزینه های هنگفت به منظور بازاریابی معاف شده و بتوانند با استفاده از فضای مجازی و تبلیغات آنلاین، بازار خود را توسعه داده و مشتریان زیادی جذب نمایند.
  • حذف واسطه ها: طراحی سایت Market Place این امکان را برای تأمین کنندگان کالا و فروشندگان فراهم می آورد که واسطه ها را در دنیای تجارت حذف نمایند. امر حذف واسطه ها، خود می تواند منجر به سوددهی زیادی به فروشگاه اینترنتی مربوطه می گردد.

انواع طراحی سایت Market Place

  • Market Place افقی: این نوع از Market Place ها کالاهایی را در سایت خود عرضه می نمایند که متفاوت و متنوع بوده ولی همه آنها دارای یک مشخصه مشترک می باشند.
  • Market Place عمودی: این Market Place ها، محصولاتی را ارائه می نمایند که به یک دسته خاص از کالاها تعلق دارد ولی از مجاری متفاوتی تهیه می گردند.
  • Market Place جهانی: این نوع Market Place ها، دارای این قابلیت می باشند که همه نوع کالایی را از تأمین کنندگان متفاوتی تهیه کرده و به همه مشتریان در سراسر جهان عرضه نمایند.
  • Market Place ترکیبی: طراحی سایت Market Place برای این دسته از Market Placeها به صورتی می باشد که یک فروشگاه می تواند محصولات خود را در کنار محصولات سایر فروشندگان به فروش برساند. از نمونه های این نوع از Market Place ها می توان به آمازون و والمارت اشاره نمود.

متن بعد : ویژگی ها و قابلیت های Market Place

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی