سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه سفارشی سازی طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ ، همچون دیگر کسب و کارها به طور چشمگیری با استقبال مواجه شده است.  با امکان ارسال سفارشات به صورت خودکار و بدون محدودیت زمانی، محبوبیت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ افزایش یافته است. با استفاده از منوهای غذاها و نوشیدنی ها، کاربران سفارشات را بدون تماس تلفنی انجام خواهند داد.

ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ

  • طراحی سایت و اپلیکیشنی برای همه پلتفرم های موبایل: طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ در تمام پلتفرم ها قابل اجراست و از این لحاظ کاربران دستگاه های مختلف مشکلی برای استفاده از آن نخواهند داشت.
  • کارت وفاداری کافه: ثابت شده است که کارت وفاداری مشتریان در طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ می تواند به افزایش خرید مشتریان تا 60% کمک کند. می توان از انتشار کارت های وفاداری آنلاین در عرض چند ثانیه استفاده کرد. با این کار میتوان به مشتریان پاداش داد و آنها را تشویق به بازدید مجدد کرد.
  • ویژگی کوپن در طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ: باید از خلاقیت در کوپن های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ استفاده کنید. به این ترتیب، مشتریان با کدهای قابل اسکن دوباره به فروشگاه بازخواهند گشت. می توانید کوپن را برای زمان های خاصی که محیط کافه بسیار آرام است، ایجاد کنید. درباره کوپن ها میتوان کارهای زیادی انجام داد. به طور مثال، کادوی تولد برای مشتریان به کوپن مجازی ارسال کرد و آنها را مجاب به بازگشت دوباره کرد.
  • اعلان های جدید: قدرتمندترین ابزار تعامل طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کافی شاپ با مشتری است. ارسال پیشنهادات و یا اطلاعات به طور مستقیم و آنی به مشتریان با استفاده از تکنولوژی اعلان ها امکان پذیر است. میتوان پیام ها را در عرض چند ثانیه ارسال کرد و یا کوپن ها و پیشنهادات فروش ویژه را مستقیما به گوشی های موبایل مشتریان ارسال کرد. همچنین میتوان از پیام های pop up زمانی که مشتریان از نزدیکی کافی شاپ عبور می کنند، استفاده کرد.
  • سفارش آنلاین: با طراحی سایت، می توانید به مشتریان این امکان را دهید که تمام آنچه نیاز دارند را به صورت آنلاین سفارش داده و عملیات پرداخت را انجام دهند. با این حال، همیشه طراحی سایت به تنهایی نمیتواند به این موضوع کمک کند. از طریق اپلیکیشن موبایل کافی شاپ سفارش دادن و پرداخت میتواند بسیار راحت تر باشد. با وجود اپلیکیشن موبایل کافی شاپ میتوان سفارشات را دریافت و زمینه پرداخت را به راحتی برای مشتری به راحتی فراهم کرد. میتوان با قرار دادن تصاویری مناسب از آیتم ها و همچنین دادن پیشنهاد آیتم های مشابه به مشتری سفارش را از آنها دریافت و سپس کپی آن را به آشپزخانه منتقل کرد. همچنین درج زمان ارسال به همراه توضیحاتتی تکمیلی در این باره داخل اپلیکیشن موبایل کافی شاپ شما میتواند تاثیر گذاری آن را بیشتر کند.

در قسمت بعدی از این مقاله بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم شد…

متن قبل: ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی