سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها مانند طراحی سایت MarketPlace ها از سیاست های خاصی پیروی می نماید که توجه به این سیاست ها و پیروی از آنها می تواند منجر به موفقیت صاحبان فروشگاه های اینترنتی و MarketPlace ها گردد. در ادامه به بیان برخی نکات مؤثر در طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها می پردازیم.

بهره جستن از طراحی سایت در طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها

  • استفاده از منوهای کاربردی : در طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها همانند طراحی سایت MarketPlace ها، منوهایی برای اپلیکیشن مربوطه استفاده نمود که برای کاربران و استفاده کنندگان از اپلیکیشن طراحی شده، کاربردی بوده و پاسخگوی پرسش های آنان در خصوص فروشگاه اینترنتی مربطه باشند.
  • سازگاری با گوشی های هوشمند : اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها می بایست به گونه ای طراحی شود که سازگار با گوشی های هوشمند بوده و کاربران در هنگام نصب و استفاده از آن دچار مشکل نشوند. همچنین لینک دانلود اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها می بایست در طراحی سایت MarketPlace ها نمایش داده شود.
  • استفاده از گرافیک چشم نواز : از موارد اساسی که در طراحی سایت MarketPlace ها می بایست لحاظ شود، به کارگیری گرافیک قوی و چشم نواز می باشد تا کاربران در وهله اول مراجعه به سایت، جذب طراحی سایت مربوطه شده و سپس نسبت به استفاده از امکانات سایت ترغیب گردند. این امر در مورد طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها نیز صادق می باشد.

دیگر عوامل مؤثر بر اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها

  • ارائه تسهیلاتی ویژه برای مشتریان : همان طور که در طراحی سایت MarketPlace ها بیان نمودیم، ارائه تسهیلاتی به مشتریان مانند قائل شدن تخفیف برای آنان و یا ارائه کالاهای رایگان در طراحی سایت فروشگاه مربوطه، می تواند منجر به موفقیت سایت مربوطه گردد. در نظر گرفتن چنین تسهیلاتی در طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاه های اینترنتی نیز می تواند منجر به موفقیت بیشتر این فروشگاه ها گردد.
  • سازگاری با درگاه های پرداخت اینترنتی : از موارد مهمی که در حوزه کسب و کارهای آنلاین و به ویژه فروشگاه های اینترنتی مطرح می باشد و همواره صاحبان فروشگاه های اینترنتی را به چالش می کشد، سازگاری سایت فروشگاه با درگاه های پرداخت اینترنتی و همچنین کارت های عضو شتاب و لحاظ نمودن این امر در طراحی سایت فروشگاه مربوطه می باشد. رعایت این امر در اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
  • فروش گیم های پرمخاطب روز : از دیگر مواردی که در طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها می توان لحاظ نمود، فروش بازی ها و گیم های پرمخاطب از طریق اپلیکیشن طراحی شده می باشد. صاحبان Market Place ها می توانند در ابتدا نسخه رایگان این گیم ها را در اپلیکیشن طراحی شده قرار دهند و پس از مدتی که از محبوبیت بازی مزبور در میان کاربران اطمینان حاصل نمودند، نسبت به فروش این بازی ها اقدام نمایند.

در این مقاله به بیان نکاتی که می تواند در طراحی اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها مؤثر واقع شده و منجر به موفقیت کسب و کار فروشگاه های اینترنتی شود، اشاره نمودیم. همچنین نکاتی در خصوص طراحی سایت MarketPlace ها اشاره نمودیم که امید است مورد توجه کاربران عزیز قرار گرفته باشد.

متن قبل: بازاریابی MarketPlace ها

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی