سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت صرافی و توجه به امکانات، قابلیت ها و ویژگی های به کار رفته در این نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می تواند در امر طراحی بسیار راهگشای طراحان سایت های صرافی بوده و همچنین الهام بخش صاحبان صرافی ها نیز واقع شود. در هر یک از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی، نکات و موارد منحصر به فردی پیاده سازی شده اند که منجر به موفقیت این سایت ها گشته اند. در ادامه به بررسی تعدادی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی و مرور برخی نکات ویژه که در طراحی این سایت ها توسط طراحان به کار بسته شده اند، می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت صرافی

coinbase

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که از طریق آن ارز دیجیتال که امروزه در میان مردم طرفداران بیشماری پیدا کرده است، تبادل می گردد. از میان انواع ارزهای دیجیتال، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین در این سایت تبادل می شوند. از ویژگی های به کار رفته در این سایت که منجر به تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی گشته است، سادگی طراحی است که منجر می گردد تازه کارانی که به تازگی گام در مسیر تبادل ارز نموده اند نیز بتوانند به این سایت مراجعه نموده و از خدمات آن بهره مند گردند. مشتریان از آمریکا، کانادا، بریتانیا، استرالیا و سنگاپور می توانند با استفاده از حساب بانکی و کارت اعتباری خود، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق این سایت نمایند.

localbitcoins

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که از طریق این سایت مردم از سرتاسر جهان قادر می باشند که پول کشور خود را با بیت کوین مبادله نمایند. از دیگر امکاناتی که در این سایت در اختیار مردم و کاربران اینترنت قرار می گیرد، امکان انجام تبلیغات برای مشتریان می باشد. همچنین اعضای سایت می توانند در خصوص نرخ مبادله بیت کوین، نحوه پرداخت بیت کوین و چگونگی خرید و فروش آن در این سایت با یکدیگر بحث و گفتگو نمایند.

bitstamp

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که از قدیمی ترین سایت ها در این حوزه محسوب می گردد که در سال 2011 تاسیس شد. از ویژگی های این سایت این است که مشتریان تازه کار نمی توانند از این سایت استفاده نمایند و در حقیقت این سایت مخصوص مشتریان حرفه ای در حوزه خرید و فروش بیت کوین می باشد. عملکرد این سایت در طی سال های فعالیت آن به گونه ای بوده است که این سایت هیچ گاه از کار نیفتاده و یا هک نشده است. از دیگر مشخصات این سایت، کم بودن دستمزد سایت به ازای انجام معاملات می باشد. تمامی این عوامل در مجموع منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی شده است.

kraken

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که در سال 2011 در سان فرانسیسکو تاسیس شد. در این سایت بزرگ ترین حجم از تبادل بیت کوین با یورو انجام می گردد. همچنین تبادل دلار کانادا، دلار ایالات متحده آمریکا، پوند انگلیس و ین ژاپن نیز از طریق این سایت صورت می پذیرد. از امکاناتی که این سایت در اختیار مشتریانش قرار می دهد، می توان به نقدینگی بالا، دستمزد مبادله پایین و قدرت تامین منابع مالی سریع را می توان نام برد.

متن قبل: طراحی لوگوی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی