سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

سئوی سایت سینمایی از مجاری مختلفی از جمله طراحی سایت سینمایی محقق می گردد. سئوی سایت سینمایی و بالا بردن رتبه سایت سینمایی در موتورهای جستجو، امری است که بر رونق یافتن کسب و کار سینماگران و افزایش علاقه کاربران به رفتن به سینما، نقش بسزایی ایفا می نماید. سئوی سایت سینمایی منجر به بیشتر دیده شدن فیلم های معرفی شده از طریق طراحی سایت سینمایی شده و در نتیجه افراد بیشتری برای تماشای فیلم های معرفی شده از طریق سایت سینمایی، به سینماها مراجعه می نمایند. در طراحی سایت سینمایی، موارد متعددی می بایست مورد توجه طراحان و صاحبان سایت های سینمایی و همچنین سینماداران قرار گیرد تا منجر به موفقیت در امر سئوی سایت سینمایی گردد. در ادامه به بیان نکاتی که پیاده سازی آنها در طراحی سایت سینمایی می تواند منجر به افزایش بازدید کاربران اینترنت از سایت سینمایی مربوطه گردد، می پردازیم.

چگونگی طراحی سایت سینمایی در راستای سئوی سایت سینمایی

  • معرفی پرفروش ترین فیلم ها در سایت سینمایی : یکی از مهم ترین اقداماتی که طراحان سایت های سینمایی در طراحی سایت سینمایی به منظور سئو نمودن سایت سینمایی می توانند انجام داده و پیاده سازی نمایند، ارائه آمار مربوط به میزان فروش فیلم های سینمایی در سایت سینمایی طراحی شده می باشد. این امر به میزان زیادی بر افزایش بازدید از سایت سینمایی مربوطه تأثیرگذار خواهد بود.
  • ارائه ویدئوهای مربوط به مصاحبه با ستارگان سینما : یکی از علل عمده ای که مخاطبان نسبت به تماشای یک فیلم سینمایی خاص از خود تمایل نشان می دهند، علاقه به یک یا چند سوپر استار سینما می باشد که در آن فیلم به نقش آفرینی می پردازد. بنابراین ترتیب دادن مصاحبه هایی با ستارگان سینما و ارائه بخشی از این ویدئوها یا تمام این ویدئوها از طریق طراحی سایت سینمایی، در سئوی سایت سینمایی نقش مهمی ایفا می نماید که این امر نمی بایست دور از نظر صاحبان سایت های سینمایی قرار گیرد.
  • در نظر گرفتن قسمت نقد و بررسی فیلم در سایت سینمایی : نقد و بررسی فیلم های سینمایی، شاخه ای از سینما است که هم در میان سینماگران، هم در میان منتقدان و هم در میان مخاطبین این فیلم های سینمایی طرفداران بیشماری داشته و بنابراین تخصیص بخشی از سایت سینمایی به نقد و بررسی فیلم های سینمایی، امری است که توجه به آن از سوی طراحان و صاحبان سایت های سینمایی در طراحی سایت سینمایی، می تواند در سئوی سایت سینمایی بسیار مؤثر واقع شده و رتبه سایت سینمایی را در موتورهای جستجو به شدت بالا ببرد.
  • قابلیت امتیاز دادن به فیلم ها توسط کاربران در سایت سینمایی : از دیگر مواردی که در طراحی سایت سینمایی می بایست لحاظ شود تا منجر به سئوی سایت سینمایی گردد، در نظر گرفتن قابلیت امتیازدهی به فیلم های در حال اکران از سوی مخاطبین سایت های سینمایی و علاقمندان به حوزه سینما می باشد. این امر منجر می شود که کاربران از نظریات سایر افراد نسبت به فیلم های در حال اکران مطلع شده و بهتر بتوانند در خصوص انتخاب فیلم برای تماشا در سینما تصمیم گیری نمایند.

در این مقاله به بررسی اصولی پرداختیم که به کار بستن آنها در طراحی سایت سینمایی، می تواند منجر به افزایش بازدید از این سایت ها شده و رتبه سایت های سینمایی مربوطه را در موتورهای جستجو افزایش دهد و به عبارت دیگر منجر به سئوی سایت سینمایی گردد.

متن قبل: برندسازی سینما

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی