سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی در کنار طراحی سایت سینمایی از عوامل بسیار مؤثر بر رونق کسب و کار سینماگران می باشد و می تواند در امر معرفی فیلم های سینمایی به مردم و جذب تعداد مخاطبین بیشتر به سالن های سینما، نقش مهم و مؤثری ایفا نماید. همان طور که در طراحی سایت سینمایی می بایست نکات و موارد متعددی را لحاظ نمود، در طراحی اپلیکیشن موبایلی در حوزه سینما نیز می بایست عوامل متعددی از سوی طراحان مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به بیان برخی موارد که در طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی نیز مانند طراحی سایت سینمایی می بایست الزاما مورد توجه قرار گیرند، می پردازیم.

چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی

  • انتشار لینک دانلود در سایت های پرمخاطب : پس از طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی می بایست لینک دانلود اپلیکیشن طراحی شده، از مجاری مختلف از جمله طراحی سایت سینمایی و سایر سایت های پرمخاطب در حوزه سینما و فیلم، منتشر شده و در اختیار کاربران اینترنت و مخاطبین فیلم های سینمایی قرار گیرد.
  • کم حجم بودن : اپلیکیشن موبایل سینمایی می بایست به گونه ای طراحی شود که کم حجم بوده و کاربران در حین نصب، به راحتی بتوانند آن را دانلود و نصب نموده و با مشکل مواجه نشوند.
  • باشگاه مشتریان : همان طور که در طراحی سایت سینمایی می بایست منویی به منظور باشگاه مشتریان در نظر گرفت، در طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی نیز می بایست منوی باشگاه مشتریان در نظر گرفته شود تا هم مشتریان بتوانند با یکدیگر در ارتباط بوده و از نظریات یکدیگر در خصوص فیلم های سینمایی مطلع شوند و هم بتوانند از تسهیلات ارائه شده از طریق طراحی سایت سینمایی برخوردار شوند.
  • هماهنگی با سیستم عامل های موجود : اپلیکیشن موبایل سینمایی می بایست به گونه ای طراحی شود که با سیستم عامل های عمده ای که بر روی گوشی های هوشمند قابل نصب می باشند، سازگار بوده و قابلیت نصب بر روی این سیستم عامل ها را داشته باشند.

در این مقاله به بررسی چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی پرداخته و بیان نمودیم که اپلیکیشن موبایل سینمایی نیز مانند طراحی سایت سینمایی از حساسیت های ویژه ای برخوردار می باشد که می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد.

متن قبل: ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

طراحی اپلیکیشن موبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی