سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

بررسی نمونه های موفق سایت سینمایی و الهام گرفتن از نحوه عملکرد آنها، می تواند در زمینه طراحی سایت سینمایی برای طراحان سایت های سینمایی بسیار راهگشا باشد. این نمونه های موفق می توانند از نمونه های  داخلی باشند و یا از نمونه های موفق در سطح جهان باشند که با بومی سازی و در نظر گرفتن فضای حاکم بر سینمای هر کشور، در طراحی سایت سینمایی آن کشور مورد استفاده طراحان سایت های سینمایی و سینماگران قرار گیرند. در ادامه به بررسی برخی از نمونه های موفق سایت سینمایی در سطح جهان و همچنین مواردی که در طراحی سایت آنها لحاظ شده است که منجر به موفقیت این سایت های سینمایی گشته است، می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق سایت سینمایی

imdb

این سایت یکی از نمونه های موفق سایت سینمایی و فیلم می باشد که از نکات برجسته و قابل توجهی که در این طراحی سایت سینمایی به کار گرفته شده، اعلام روز تولد ستارگان سینما و همچنین انتشار اخبار روز سینما می باشد. همچنین در طراحی سایت سینمایی این مجموعه که یکی از نمونه های موفق سایت سینمایی محسوب می گردد، یک جدول زمان بندی وجود دارد که در آن جدول، فیلم های در حال پخش و فیلم های آتی بیان شده اند و به اطلاع کاربران رسیده اند.

slashfilm

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق سایت سینمایی و فیلم می باشد که نکات متعددی در طراحی سایت سینمایی این مجموعه لحاظ شده است. از برجسته ترین نکات به کار رفته در طراحی سایت سینمایی این مجموعه، معرفی فیلم ها و ارائه مختصری از داستان این فیلم ها می باشد. همچنین در قسمت دیگری از این سایت، کامنت ها و نظر مخاطبین در خصوص فیلم ها ارائه شده است که می تواند برای دیگر کاربران و مخاطبین، جذاب بوده و نیز در انتخاب فیلم، آنها را راهنمایی نماید.

rogerebert

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق سایت سینمایی می باشد که نکات قابل توجهی در این طراحی سایت سینمایی از سوی طراحان لحاظ شده است. از جمله مواردی که در موفقیت این سایت و جذب مخاطبین بیشمار به این سایت سینمایی نقش داشته است، ارائه لینک مشاهده مصاحبه با ستارگان سینما می باشد. همچنین در این سایت، پروژه های سینمایی که در حال فیلمبرداری می باشند، معرفی می گردند. از دیگر مواردی که در طراحی سایت سینمایی این مجموعه لحاظ شده و منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق سایت سینمایی شده است، معرفی فستیوال ها و جشنواره های سینمایی و همچنین معرفی فیلم ها و بازیگرانی است که در این فستیوال ها موفق به دریافت جوائزی شده اند.

onlinemoviescinema

این سایت از دیگر نمونه های موفق سایت سینمایی می باشد که در طراحی آن نکاتی در خصوص ارائه فیلم به صورت رایگان به مشتریان، لحاظ شده است. علاوه بر امکان دانلود انواع فیلم های سینمایی و تلویزیونی از این سایت، کاربران همچنین می توانند در این سایت فیلم را با کیفیت های مختلفی به تماشا بنشینند. همچنین به منظور تماشای فیلم از طریق این سایت، کاربران نیاز به ثبت نام در این سایت سینمایی نداشته و می توانند به محض ورود به سایت، بدون هیچ پیش نیازی، اقدام به تماشای فیلم بنمایند.

متن قبل: سئوی سایت سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی