سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن موبایل صرافی یکی از ابزارهایی است که می تواند مانند طراحی سایت صرافی بر رونق کسب و کار صرافی ها اثرگذار بوده و نقش مهمی در افزایش بازدید از سایت صرافی ایفا نماید. امروزه با توجه به افزایش روزافزون استفاده از گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی در میان مردم، طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی و همچنین طراحی سایت صرافی جزء ابزارهای ضروری در ایجاد تحولی اساسی در همه کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای مرتبط با سکه و ارز یا همان صرافی ها ایفا می نماید. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی و نقش آن در اتصال کاربران به سایت صرافی از طریق طراحی سایت صرافی می پردازیم.

نکاتی در خصوص اپلیکیشن موبایل صرافی

  • ارائه اطلاعات در خصوص نرخ حواله های ارزی : همان طور که در طراحی سایت صرافی صراف ها و طراحان سایت های صرافی می بایست به ارائه اطلاعاتی در خصوص نرخ حواله های ارزی از طریق طراحی سایت صرافی به بازدیدکنندگان از سایت صرافی و مشتریان خود نمایند، در طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی نیز این امر می بایست مد نظر طراحان اپلیکیشن قرار گرفته و به ارائه چنین اطلاعاتی به کاربران اینترنت بپردازند.
  • ارائه اطلاعات در خصوص نرخ سکه های طلا : از دیگر مواردی که در طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی می بایست مد نظر صرافان و همچنین طراحان اپلیکیشن قرار گیرد، ارائه اطلاعاتی در خصوص نرخ سکه های طلا و همچنین نوساناتی است که در بازار سکه و طلا رخ می دهد. همچنان که در طراحی سایت صرافی می بایست همواره مشتریان و کاربران اینترنت را از نوسانات قیمت سکه و ارز آگاه نمود، در اپلیکیشن موبایلی طراحی شده برای صرافی نیز می بایست به این نکته توجه نموده و مشتریان را از نوسان قیمت ها آگاه نمود.

دیگر موارد مهم در خصوص اپلیکیشن موبایل صرافی

  • بهره مندی از سیستم آلارم اتوماتیک به منظور هشدار برای نوسان در نرخ ها : یکی دیگر از امکاناتی که طراحان اپلیکیشن موبایل صرافی می بایست در اپلیکیشن صرافی لحاظ نمایند، سیستم آلارم اتوماتیک برای اطلاع رسانی نوسان در نرخ ارز می باشد. این امکان، برای کاربران بسیار مفید و کارامد بوده و به راحتی می توانند با شنیدن صدای آلارم، اخبار نوسان قیمت ارز و سکه را دنبال نمایند. این امکان، در طراحی سایت صرافی می تواند به شکلی دیگر پیاده سازی شده و صاحبان سایت های صرافی با ارسال ایمیل به اعضای سایت، آنها را نسبت به نوسانات رخ داده در زمینه قیمت ها آگاه نمایند.
  • امکان ارتباط با سایر کاربران : از جمله امکاناتی که هم در طراحی سایت صرافی و هم در طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی می بایست مد نظر صراف ها و طراحان قرار گیرد، عبارت است از امکان ارتباط با سایر مشتریان. این امکان، این فرصت را به بازدیدکنندگان از سایت صرافی می دهد که بتوانند از نظرات دیگر کاربران در خصوص صرافی مورد نظر مطلع شده و همچنین بتوانند با بهره گیری از دانش و تجربه دیگر کاربران اینترنت، نسبت به خرید و فروش سکه، طلا و ارز در زمان مناسب آن اقدام نمایند.

متن بعد: اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی