سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

تمرکز بر یادگیری و به کارگیری زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی ، امری است که طراحان سایت های صرافی، از آن ناگزیر می باشند. زیرا استفاده از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی منجر به تسهیل در فرایند برنامه نویسی برای کدنویس ها شده و می تواند امکاناتی نیز در اختیار آنها قرار دهد. از جمله زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی می توان به CMS های اختصاصی اشاره نمود. CMS ها، سیستم های مدیریت محتوا بوده که دارای امکانات بسیار زیادی بوده و کاربردهای بسیاری برای استفاده کنندگان دارا می باشند. نمونه هایی از CMS ها عبارتند از: سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سیستم مدیریت محتوای جوملا، سیستم مدیریت محتوای دروپال و سایر سیستم های مدیریت محتوا. اما در خصوص سایت صرافی، بهترین و مناسب ترین زبان برنامه نویسی، CMS اختصاصی می باشد که به دلیل امنیت بالای این روش، می توان آن را نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی، ارجح دانست. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص CMSها که از جمله زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی محسوب می گردند، می پردازیم.

ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا

  • قابلیت توسعه به کمک افزونه ها : CMSها که از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی محسوب می گردند، قابلیت توسعه یافتن به کمک افزونه ها را داشته و کدنویس های این سیستم ها می توانند بدون تغییر در کدنویسی فایل هسته، قابلیت ها و امکانات زیادی به این سیستم ها اضافه نمایند.
  • بخش مدیریت قابل توسعه : زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی که شامل CMSها می باشند، دارای مدیریت از پیش آماده هستند که امکان ایجاد، ویرایش و حذف بخش های متفاوتی از سیستم را برای استفاده کنندگان از سیستم فراهم می نماید.
  • امنیت CMSها : سیستم های مدیریت محتوا، بسته به نوع کدنویسی که در هسته مرکزی و اولیه آن به کار بسته شده باشد، دارای امنیت می باشند. اما CMS های اختصاصی، با توجه به جهت دار بودن کدنویسی به کار رفته در آن و با توجه به تبحر برنامه نویسان در کدنویسی سایت صرافی، می تواند از امنیت بالاتری برخوردار باشد.

در این مقاله در خصوص زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی مطالبی ارائه شد که از بهترین این زبان های برنامه نویسی، می توان به سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی یا CMS های اختصاصی اشاره نمود. همچنین در ادامه به بیان برخی ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا اشاره نمودیم.

 

متن قبل: بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی