سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

پیاده سازی امنیت در طراحی سایت صرافی جزء موارد بسیار مهم می باشد. سایت صرافی به دلیل ماهیت خدماتی که ارائه می نماید، می بایست بسیار ایمن بوده و طراحان سایت های صرافی می بایست به گونه ای کدنویسی این سایت ها را انجام دهند که احتمال نفوذ هکرها در این سایت ها به حداقل برسد. به منظور ایمن بودن سایت های صرافی و بالا بردن امنیت در طراحی سایت صرافی، می توان از CMS های اختصاصی به منظور کدنویسی آنها استفاده نمود. این امنیت، به دلیل اختصاصی بودن کدها می باشد و همچنین به دلیل اینکه دیگر برنامه نویسان، از زبان برنامه نویسی اعمال شده آگاهی ندارند، امکان جاسوسی از سایت صرافی طراحی شده، به حداقل می رسد. به منظور پیاده سازی امنیت در طراحی سایت صرافی، می بایست نکات متعددی مد نظر طراحان سایت های صرافی قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از آنها می پردازیم.

نکاتی در خصوص امنیت در طراحی سایت صرافی

  • دانش و تبحر تیم توسعه دهنده : به منظور برقراری امنیت در طراحی سایت صرافی، طراحان سایت های صرافی می بایست از CMS های اختصاصی استفاده نمایند. اما باید توجه داشت که صرفا اختصاصی بودن کدها، تضمین کننده امنیت سایت صرافی طراحی شده نمی باشد و علاوه بر آن، طراحان و توسعه دهندگان می بایست از دانش و تجربه کافی نیز در امر کدنویسی و همچنین توسعه دادن سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برخوردار باشند.
  • به روزرسانی : از دیگر نکاتی که در خصوص برقراری امنیت در طراحی سایت صرافی مطرح می باشد، به روزرسانی های مداوم سیستم مدیریت محتوا می باشد. این به روزرسانی ها می بایست حداقل ماهی یک بار صورت پذیرد تا امنیت کافی در این سیستم ها برقرار شده و سایت صرافی نیز از نفوذ هکرها مصون بماند.

دیگر موارد مهم در خصوص امنیت در طراحی سایت صرافی

  • افزونه های امنیتی : بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا، تعداد زیادی از افزونه های رایگان را در اختیار افراد قرار می دهند. همچنین برخی سایت ها، قالب ها و افزونه های قفل شکسته را منتشر می نمایند که استفاده از این قالب ها و افزونه های بی کیفیت در سایت صرافی، منجر به پایین آمدن امنیت سایت صرافی شده و طراحان سایت های صرافی، می بایست از استفاده از این قالب های آماده حذر نمایند تا منجر به بالا رفتن امنیت در طراحی سایت صرافی گردند.
  • دقت در انتخاب نام کاربری و کلمه عبور : از دیگر مواردی که در بالا بردن امنیت در طراحی سایت صرافی نقش بسزایی ایفا می نماید، چگونگی انتخاب نام کاربری و کلمه عبور می باشد. نام کاربری و رمز عبوری که طراحان سایت های صرافی برای ورود به بخش مدیریت برای خود انتخاب می نمایند، می بایست به گونه ای انتخاب شود که غیر قابل حدس بوده و خطری امنیت سایت صرافی را تهدید ننماید.

در این مقاله به بررسی امنیت در طراحی سایت صرافی پرداخته و بیان نمودیم که یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا که به منظور طراحی سایت های صرافی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، سیستم مدیریت محتوای اختصاصی می باشد. در ادامه نیز به بیان نکاتی در خصوص استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا به منظور طراحی سایت های صرافی پرداختیم. امید است که این مطالب بتواند شما عزیزان را در امر طراحی یاری نماید.

متن قبل: شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی