سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود که از جانب طراحان سایت رخ می دهد، منجر به کاهش کارایی سایت فست فود شده و در حقیقت اتلاف هزینه و انرژی برای صاحبان فست فودی ها محسوب می گردد. این اشتباهات همچنین می تواند در اثر اطلاعات ناقص و یا غلطی رخ دهد که صاحبان رستوران های عرضه کننده غذاهای فست فود در اختیار طراحان سایت و به تبع آن در اختیار کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت فست فود قرار می دهند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود پرداخته و این اشتباهات را از منظر طراحی و همچنین از منظر خدمات قابل ارائه به مشتریان بررسی می نماییم.

نکاتی در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود

  • عدم توجه به ذائقه مشتریان : عدم دریافت بازخورد از مشتریان و یا عدم پیاده سازی بازخوردهای دریافت شده در خدمات ارائه شده به مشتریان، از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود می باشد که می بایست مد نظر صاحبان رستوران های ارائه دهنده فست فود و طراحان سایت های فست فود قرار گیرد. صاحبان فست فودی ها همواره می بایست به این نکته توجه داشته باشند که مخاطبین آنها، مشتریان می باشند و بدون توجه به ذائقه مشتریان، هرگز نخواهند توانست در کار خود به موفقیت دست پیدا نمایند.
  • عدم معرفی جامع محصولات و خدمات : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود، عدم معرفی کامل و جامع محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان می باشد. صاحبان فست فودی ها و طراحان سایت های فست فود می بایست توجه داشته باشند که هر اندازه هم که سایت فست فود، حرفه ای طراحی شده باشد و به لحاظ اصول طراحی از استانداردهای موجود در طراحی بهره جسته باشد، اما اگر محصولات و خدمات قابل ارائه از سوی فست فودی مورد نظر را به خوبی به کاربران معرفی ننماید، نخواهد توانست به سایت موفقی تبدیل شود.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود

  • ارائه تصویر نامناسب از رستوران مورد نظر : تصاویر ارائه شده در سایت فست فود، در حقیقت نمایانگر فست فود و خدمات قابل ارائه در آن می باشند. بنابراین، طراحان سایت های فست فود در عکاسی از رستوران و غذاهای قابل عرضه از طریق آن و همچنین در نحوه نمایش این تصاویر در سایت فست فود، می بایست دقت لازم را به خرج دهند تا بتوانند تصویر مناسبی از رستوران مورد نظر به کاربران ارائه دهند. عدم ارائه تصاویر مناسب در سایت فست فود، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود می باشد.
  • عدم به روز رسانی : به روزرسانی مداوم سایت فست فود، منجر به آگاهی بازدیدکنندگان از سایت فست فود نسبت به خدمات و محصولات قابل ارائه از طریق رستوران عرضه کننده غذاهای فست فود به مشتریان می باشد. بنابراین عدم به روزرسانی سایت فست فود، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت فست فود می باشد. این به روزرسانی می بایست همه جانبه بوده و ایجاد تنوع در منوی غذایی، ایجاد تغییر در قیمت غذاها، افتتاح شعب جدید و سایر موارد را در بر بگیرد.

متن قبل: باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی