سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی لوگوی فست فود در کنار طراحی سایت فست فود، از دیگر ابزارهای مهم و کارامد در گسترش بازار کسب و کار فست فودی ها می باشد. طراحی لوگوی فست فود در حقیقت به معنای ایجاد هویت و اثر انگشت برای فست فودی مورد نظر می باشد. طراحی سایت فست فود، در حقیقت به معنای ایجاد تریبونی برای معرفی خدمات قابل ارائه از سوی فست فودی مورد نظر به بازدیدکنندگان از سایت فست فودی می باشد. اما رستوران داران و صاحبان فست فودی ها می بایست توجه داشته باشند که طراحی سایت فست فود به تنهایی برای معرفی فست فود مورد نظر به مردم کفایت نمی کند و در کنار طراحی سایت فست فود، می بایست از ابزارهای دیگری نیز بهره بجویند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی و انتشار لوگوی فست فود می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی لوگوی فست فود

  • به کار بردن مفهوم خوراکی و فست فود در لوگو : در فرایند طراحی لوگوی فست فود، طراحان می بایست این نکته را مد نظر قرار دهند که در لوگوی مربوطه، به نوعی مفهوم فست فود را بگنجانند. به عنوان مثال می توانند از نان های گرد ساندویچی در طراحی لوگوی خود استفاده نمایند و یا از عکس و طرح سایر فست فودها الهام گرفته و به نوعی در طراحی لوگوی فست فود، آن را لحاظ نمایند. همچنین لوگوی طراحی شده می بایست پس از طراحی از طریق طراحی سایت فست فود در فضای مجازی به نمایش درآید تا بازدیدکنندگان از سایت فست فودی مورد نظر، با این لوگو آشنا شده و پس از آن، با دیدن لوگوی مربوطه، به یاد رستوران مورد نظر بیافتند و در ذهنشان نهادینه گردد.
  • طراحی با قابلیت بزرگنمایی : طراحی لوگوی فست فود می بایست به گونه ای انجام شود که با انتشار آن از طریق طراحی سایت فست فود، قابلیت بزرگنمایی آن حفظ شود و در صورت بزرگنمایی و زوم کردن، کیفیت لوگوی طراحی شده دستخوش تغییر نگردد.

دیگر نکات مهم در خصوص طراحی لوگوی فست فود

  • چاپ لوگو بر روی بسته بندی غذاها : علاوه بر انتشار لوگو از طریق طراحی سایت فست فود، می بایست از ابزار دیگری نیز به منظور نشر و به نمایش گذاشتن لوگوی طراحی شده استفاده جست. یکی از این روش ها، چاپ لوگوی طراحی شده بر روی جعبه پیتزا، پاکت های ساندویچ و بسته بندی های مربوط به سایر محصولات ارائه شده در فست فودی مورد نظر می باشد.
  • چاپ لوگو بر روی ظروف به منظور تبلیغات : صاحبان فست فودی ها پس از طراحی لوگوی فست فود، می توانند لوگوی طراحی شده را بر روی ظروفی مانند لیوان ها و یا بشقاب ها چاپ نمایند و این ظروف را از طریق طراحی سایت فست فود به فروش برسانند. چاپ لوگو بر روی ظروف، می تواند بر بیشتر دیده شدن لوگوی طراحی شده تأثیر بسزایی داشته باشد. همچنین صاحبان فست فودی ها می توانند لوگوی طراحی شده را علاوه بر ظروف، بر روی دستمال هایی چاپ نموده و این دستمال ها را نیز به طرق مختلف به فروش برسانند و یا حتی به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار دهند.

متن قبل: رنگ بندی در طراحی سایت فست فود

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی